سوالات متداول
1- چطور می توانم به سایت اعتماد کنم و خرید اینترنتی انجام بدهم؟
ایسوس سنتر دارای نماد اعتماد الکترونیکی (enamad) می باشد که صحت فعالیت و کسب و کار ایسوس سنتر را از سوی دستگاه های نظارتی مسئول تایید می کند.
2- نحوه پرداخت هزینه به صورت اقساطی هم انجام می شود؟
خیر. فعلا امکان پرداخت هزینه محصولات به صورت اقساطی وجود ندارد.
3- آیا پرداخت در محل امکان پذیر است؟
این امکان به صورت موقت فقط برای شهروندان تهران و مشهد امکان پذیر می باشد و ساکنین بقیه شهر ها می بایست به صورت آنلاین پرداخت خود را ثبت کنند.
4- آیا می توانم پس از ثبت سفارش نهایی، سفارشم را لغو کنم؟
در صورتیکه کاربر سفارش خود را نهایی کرده باشد و تمام مراحل خرید را تایید و ثبت کرده باشد امکان لغو و اصلاح سفارش کالا وجود ندارد.
5- امکان مرجوع شدن کالا هم وجود دارد؟
بله. در صورتیکه مشخصات ثبت شده در سایت با کالای خریداری شده توسط کاربر مغایرت داشته باشد امکان مرجوعی کالا و عودت وجه امکان پذیر می باشد.
6- چگونه می توانم وضعیت سفارش خود را پیگیری کنم؟
برای این کار می توانید به Asuscenter.ir مراجعه کنید و روی عبارت "پیگیری سفارش" در قسمت بالای سایت کلیک کنید. در ادامه با تکمیل فیلد های مشخص شده می توانید از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
7- ثبت نام در سایت برای خرید آنلاین الزامی است؟
بله. برای انجام مراحل خرید برای اولین بار باید کاربر در سایت عضو شود ولی اگر یکبار در سایت عضو شدید برای سفارش جدید نیاز به ثبت نام مجدد نیست.
8- امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد؟
بله. کاربران می توانند برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره ثابت 37661669-051 و یا شماره همراه 09100677038 تماس حاصل فرمایند و کالای مورد نظر خود را سفارش دهند.
9- آیا خرید کالا به صورت حضوری نیز امکان پذیر می باشد؟
بله. کاربران می توانند علاوه بر ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا تلفنی، به صورت حضوری نیز در تمام ایام هفته به جز جمعه ها از ساعت 9 الی 13.30 و عصر ها از ساعت 17 الی 21 به آدرس خیابان بیستون- بین بیستون 6 و 8- مجتمع تجاری پیام-طبقه دوم-واحد 202 مراجعه فرمایند و کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری خریداری نمایند.